NIEUW: Productenwijzer van Grip op Koolhydraten

Vlak na het uitkomen van de Voedingsplanner van Grip op Koolhydraten, kwam Yvonne Lemmers met een nieuwe verrassing: De productenwijzer.
Op deze wijzer - hier in huis 'de schijf van GOK' genoemd -  vind je praktisch alle levensmiddelen die je vandaag de dag in de supermarkten kunt kopen. De wijzer geeft van deze producten aan of ze GOK-groen (koolhydraatarm), oranje (koolhydraatrijk/beperkt) of rood (te vermijden) zijn.

Zeker voor alle startende 'gokkers' is deze productenwijzer een must. Sta je in de supermarkt en weet je niet meer of aubergine nu een 'groene groente' of een 'oranje groente' is? Met de wijzer is het binnen enkele seconden duidelijk. Neem hem dus vooral mee in je tas als je boodschappen gaat doen en houd hem bij de hand als je je weekmenu gaat maken. 

Aangezien ik het programma van Grip op Koolhydraten al ruim vier jaar volg, weet ik zo langzamerhand natuurlijk wel welke producten koolhydraten bevatten. Maar het gebeurt me nog regelmatig dat ik per ongeluk toch producten aanschaf waar bijvoorbeeld zoetstoffen van de rode lijst in zitten. Ook veel levensmiddelen waarop staat 'zonder suiker' bevatten wél schadelijke zoetstoffen die ik wil vermijden. Ook in míjn tas zit dus tegenwoordig deze handige productenwijzer!

Informatie:
Grip op Koolhydraten – Productenwijzer
Auteur: Yvonne Lemmers
ISBN: 9789081556323
Uitvoering: Waaiervorm
Afm: 16 x 8 x 1,9 cm
Omvang: 120 pagina's

Reacties