Nieuw boek: Grip op koolhydraten

Blij met mijn nieuwe boek 'Grip op Koolhydraten'!
Blij met mijn nieuwe boek!
Op twee mei verscheen het nieuwste boek van Yvonne Lemmers: 'Grip op Koolhydraten'. Samen met heel veel andere 'gokkers' heb ik reikhalzend naar dit boek uitgekeken!
Vergeleken met de voorgaande drie boeken is dit nieuwe boek echt een pronkstuk. Dikker, groter en gevuld met prachtige, professionele foodfoto's.

Er is in dit boek enorm veel aandacht voor de grote kracht van Grip op koolhydraten; het koolhydratenuur. Juist omdat je bij dit programma bij één maaltijd per dag wél koolhydraten kunt eten, is deze manier van eten ook op lange termijn en zelfs levenslang vol te houden. En wanneer je blijvend slank wilt zijn, zul je je voeding ook blijvend moeten veranderen. Met GOK kan dat!



Het nieuwe boek bevat naast alle GOK-richtlijnen en recepten een groot aantal dagmenu's. Zo vind je bijvoorbeeld menu's zonder kaas, vegetarische menu's, snelle menu's en menu's voor mensen die wat meer tijd hebben om te koken. Eet je graag brood in je koolhydratenuur? Ook daarvoor zijn speciale menu's opgenomen.

Vooral deze dagmenu's zullen voor veel mensen een enorm handig hulpmiddel zijn. Want zelfs wanneer je weet welke producten GOK-groen (geschikt voor een koolhydraatarme maaltijd) en GOK-oranje (geschikt voor je koolhydratenuur) zijn, voor sommige mensen blijft het lastig om een compleet menu samen te stellen dat ook goed in balans is. Volg je het programma van Grip op Koolhydraten al, maar vind je het inplannen van je uurtje nog ingewikkeld? Dan is dit boek eigenlijk een must!

Grip op Koolhydraten
Bestel nu ook het nieuwe boek
Grip op Koolhydraten!
De recepten in het boek zijn vrijwel allemaal nieuw, al vinden we ook een aantal 'oude bekenden' terug. Door de prachtige professionele foto's die bij de recepten zijn geplaatst, krijg ik direct zin om te gaan kokkerellen. De recepten zijn niet erg ingewikkeld en daardoor voor iedereen goed te maken.

Hoewel dit boek een schat aan (nieuwe) informatie levert, zou ik iemand die begint met het volgen van het programma Grip op Koolhydraten aanraden om - wellicht na enige tijd - vooral óók het basisboek 'Opgewicht' aan te schaffen. Hierin wordt 'de theorie' van het programma veel uitvoeriger uitgelegd. Wanneer je deze theorie goed begrijpt, zal het volgen en volhouden van het programma een stuk eenvoudiger zijn, omdat je snapt wat je doet. Met het nieuwste boek heb je overigens genoeg informatie om gewoon te kunnen starten met GOK!

Dat ik Yvonne Lemmers heel dankbaar ben voor haar boeken en haar voedingsprogramma, zal jullie niet verbazen. Heel regelmatig schreef ik op mijn blog over GOK en mijn strijd met de kilo's. Ik vond het dan ook een eer dat ik afgelopen vrijdag op de officiële boekpresentatie van Grip op Koolhydraten kort wat mocht vertellen over mijn ervaringen. Wil je graag weten wat ik heb gezegd? Dat lees je HIER.

Ben jij ook zo blij met het nieuwe boek? Laat dan vooral een reactie achter en vertel waarom...

Reacties

  1. je maakt me heel nieuwsgierig en het boek ziet er aan de buitenkant prachtig uit. Dank voor je recensie!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten